Page 79 - ΙΟΝ - Έκθεση Εταιρικής υπευθυνότητας 2020
P. 79

 Επικοινωνία με τους Πελάτες
Σημαντικό κομμάτι της λειτουργίας μας, στο οποίο στηρίζουμε τη θετική πορεία και ανάπτυξη της εταιρείας μας, είναι η τακτική και ουσιαστική επικοινωνία με τους πελάτες μας.
Η καλλιέργεια μιας ανοιχτής επικοινωνίας
με τους πελάτες μας είναι εξαιρετικά σημαντική και τα αποτελέσματα αυτής της επικοινωνίας
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και το 2019 και το 2020 πραγματοποιήθηκαν έρευνες ικανοποίησης πελατών της εταιρείας ΑΦΟΙ Ι. ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΙ Α.Ε.
Το 2019 στην έρευνα συμμετείχε το 11,8% των πελατών, ενώ το 2020 το ποσοστό κυμάνθηκε σε 10.9%. Συνολικά, το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μας το 2020 ανήλθε στο πολύ ικανοποιητικό 94,7%. Πέρα από την καταγραφή της ικανοποίησης των πελατών, η έρευνα
Υπεύθυνη Διαχείριση Παραπόνων
Έχουμε θεσπίσει συγκεκριμένη διαδικασία παρακολούθησης και καταγραφής προβλημάτων και παραπόνων σχετικά με τα προϊόντα μας μέσω της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης καταναλωτών ΙΟΝ Α.Ε. Η διαδικασία παρακολουθείται από το τμήμα ISO της εταιρείας και καταγράφονται όλα
μας δίνουν πολύτιμες πληροφορίες ώστε να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις ανάγκες και επιθυμίες τους.
περιλαμβάνει ειδική ερώτηση για την αξιολόγηση της εταιρικής υπευθυνότητας της ΙΟΝ Α.Ε., όπου ο βαθμός ικανοποίησης κυμάνθηκε στο 85.1% σημειώνοντας αύξηση άνω του 10% σε σχέση με το 2019. Επίσης, από την έρευνα καταγράφηκαν ως ισχυρά χαρακτηριστικά της ΙΟΝ Α.Ε η ελληνικότητα και παράδοση της εταιρείας, η συνέπεια στη συνεργασία, η σχέση ποιότητα/τιμής και η καθετοποιημένη παραγωγή.
τα παράπονα για ελαττωματικά προϊόντα ή οποιοδήποτε άλλο θέμα, όπως ερωτήσεις για διατροφικά θέματα, αλλεργιογόνα προϊόντα και άλλα θέματα. Ο αριθμός και η θεματολογία των παραπόνων καταγράφονται και αναλύονται σε ετήσια βάση και θέτουμε στόχους για την επόμενη χρονιά.
Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2020
77





















































































   77   78   79   80   81