Page 25 - ΙΟΝ - Έκθεση Εταιρικής υπευθυνότητας 2020
P. 25

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ
Εργαζόμενοι
Πελάτες
Προμηθευτές
Καταναλωτές
Τοπική Κοινωνία
MME
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Οι εργαζόμενοι επιθυμούν να εργάζονται σε ένα ασφαλές περιβάλλον, να αμείβονται με ανταγωνιστικό μισθό και να έχουν ευκαιρίες για ανάπτυξη μέσα στην Εταιρεία. Ακόμα, να ενημερώνονται για τις ενέργειες Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας ώστε να συμμετέχουν όποτε είναι εφικτό.
Οι πελάτες επιθυμούν να έχουν
μια άψογη συνεργασία με την Εταιρεία σε όλους τους τομείς και να προμηθεύονται ποιοτικά και σύμφωνα με εγκεκριμένες προδιαγραφές προϊόντα.
Οι προμηθευτές επιθυμούν να έχουν μια συνεπή, επικερδή και μακροχρόνια συνεργασία με την Εταιρεία σε όλους τους τομείς.
Οι καταναλωτές επιθυμούν να προμηθεύονται πάντα ποιοτικά
και ασφαλή προϊόντα στις ανταγωνιστικότερες τιμές και
να ενημερώνονται για τις ενέργειες Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας ώστε να συμμετέχουν όποτε είναι εφικτό.
Τα μέλη των τοπικών κοινωνιών στις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε ενδιαφέρονται για την παροχή ευκαιριών απασχόλησης, καθώς
και για τις δράσεις της Εταιρείας σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Τα ΜΜΕ επιθυμούν να ενημερώνονται για τις ενέργειες Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας,
τις μεταβολές και τα οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά στοιχεία.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η επικοινωνία γίνεται καθημερινά και όποτε παραστεί ανάγκη μέσω συναντήσεων, εκδηλώσεων, του εσωτερικού newsletter, και τους πίνακες ανακοινώσεων σε χώρους συγκέντρωσης.
Η επικοινωνία γίνεται καθημερινά
και όποτε παραστεί ανάγκη μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλεφωνικά και μέσω email), καθώς και μέσω των ποιοτικών ερευνών που πραγματοποιούμε.
Η επικοινωνία γίνεται καθημερινά και όποτε παραστεί ανάγκη μέσω συναντήσεων και επιθεωρήσεων.
Η επικοινωνία γίνεται καθημερινά
και όποτε παραστεί ανάγκη μέσω
των ενημερώσεων στα ΜΜΕ, των newsletters που λαμβάνουν, τους λογαριασμούς μας στα social media, καθώς και της Γραμμής Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.
Η επικοινωνία με εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας πραγματοποιείται περιοδικά, ανάλογα με τις μεταβολές, τις ανάγκες ή τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Η επικοινωνία γίνεται μέσω συναντήσεων με εκπροσώπους τοπικών φορέων, δελτίων τύπου, καθώς και των newsletters.
Η επικοινωνία με τα ΜΜΕ πραγματοποιείται περιοδικά, ανάλογα με τις μεταβολές ή τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Η επικοινωνία γίνεται μέσω δελτίων τύπου, εκδηλώσεων, συζητήσεων και email.
Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2020
                     23




































































   23   24   25   26   27